Relacje:

Sardynia to piękna wyspa…

21 kwietnia 2017
Sardynia to piękna wyspa, a pobyt tutaj dostarcza mi wielu wrażeń! Cieszę się,że mogłam spędzić tutaj Święta Wielkanocne! Drugi raz  bez rodziny,sama w gronie obcych mi ludzi. Niedawno zmieniłam rodzinę i była to bardzo dobra decyzja i zmiana na lepsze. Poznałam bardzo sympatycznych i otwartych ludzi! Same te święta różnią…
Jak spędziłam święta Bożego Narodzenia na Sardynii.

15 stycznia 2017
Pragnę Wam opowiedzieć jak spędziłam święta Bożego Narodzenia na Sardynii. 22 grudnia o godzinie 19:00 poszliśmy na kolację wigilijną zorganizowaną przez klub.Zjedliśmy pyszne jedzenie,najróżniejsze typy ryb morskich w restauracji.Było bardzo sympatycznie.​ ​   24 grudnia pojechałam z rodzicami i Lily do małej miejscowości – Mamoiada do rodziny Cateriny.O godzinie 20:00…
Wycieczka do Calighari- stolicy Sardynii.

25 listopada 2016
Pojechałam z moją drugą host rodziną i Dawidem do Calighari- stolica Sardynii. Wyruszyliśmy o 7:30 punktualnie i jechaliśmy 2 godziny. Mieliśmy piękną pogodę. Po przybyciu poszliśmy zwiedzać centrum miasta. Jest tam o wiele więcej sklepów niż w Nuoro. Ogólnie Calighari jest większe i piękniejsze od Nuoro. Cały czas spotykaliśmy turystów…
Wycieczka po Sardynii.

21 października 2016
Byłam na zorganizowanej wycieczce przez klub Rotary w Nuoro .Zaczęliśmy od 8:00 spotkaniem host rodzin w centrum Nuoro.Przyjechały również rodziny z innych miast Sardynii.Po 15 minutach ruszyliśmy w drogę do Baunei.Po drodze spotkaliśmy osiołki,krówki,dziki i koziołki. Widoki były przepiękne!   Na miejscu wypiliśmy kawę i pojechaliśmy do Cala Sisine.Zatrzymaliśmy się…
Olbia – spotkanie młodzieży z całych Włoch

6 października 2016
Trzy dni temu pojechałam razem z Lily do Olbii. Było tam spotkanie młodzieży z całych Włoch. Razem przyjechało 182 osoby w tym 2 osoby z Polski.Było świetnie!! Mogłam poznać i zaprzyjaźnić się z młodzieżą z różnych krajów.   Podczas tych trzech dni wiele się działo. Nauczyłam się brazylijskiego i meksykańskiego…
Plaże Arbatax i Maria Navarrese…

23 września 2016
Dzisiaj wyjechałam razem z moimi host parents i Lily na plażę Arbatax i Maria Navarrese o godzinie ok.10:00.Droga trwała ok.1h i była bardzo niebezpieczna i kręta. Gdy dotarliśmy na miejsce spotkaliśmy znajomych naszych rodziców i zwiedzaliśmy z nimi plażę.Początkowo wypiliśmy sobie kawę. Potem zwiedzaliśmy okolicę. Było pięknie, a pogoda nam…
Wypad  w Orosei nad morzem.

Wypad w Orosei nad morzem.

15 września 2016
Dzisiaj byłam na wypadzie z Nicole i jej host family i z Lily w Orosei nad morzem. Było cudownie!!! Wyruszyliśmy o 9:45 i jechaliśmy godzinę.Podczas podróży śpiewaliśmy sobie sardyńskie piosenki.   Gdy dotarliśmy na miejsce rozłożyliśmy ręczniki na plaży i poszliśmy na kajaki.Ja z Nicole i Lily wzięłyśmy płetwy i…
Wczoraj o 7:45 przyleciałam samolotem do Alghero

9 września 2016
Wczoraj o 7:45 przyleciałam samolotem do Alghero. Było tam pięknie.Z samolotu można było zobaczyć wysokie góry. Potem na lotnisku spotkałam moją hostfamily i dziewczynę z USA i pojechaliśmy razem do Nuoro. Byłam bardzo zmęczona dlatego pospałam trochę w samochodzie. Gdy przyjechaliśmy na miejsce Salwatore pokazał mi swój dom i mój…