Moja amerykańska przygoda…

19  sierpnia rozpoczęła się moja amerykańska przygoda, po kilkunastu godzinnej podróży wylądowałam w Minneapolis w stanie Minnesota.

Od razu otrzymałam gorące powitanie od mojej wspaniałej host rodziny Kim, Romesha  i Ethana a następnie pojechaliśmy do ogromnej galerii Mal of America, która była na tyle duża, że wewnątrz znajdowały się rollercostery.

Na kolacje wstąpiliśmy do francuskiej restauracji po czym udaliśmy się w podróż do domu w Duluth, gdzie po spędzeniu jakiś 30h na nogach od razu zasnęłam. We wtorek pojechałam z oficerem wymiany z klubu Rotary do szkoły zapisać się na przedmioty na pierwszy semestr wybrałam art of photo and cinema, interpersonal commmunication, probability and statistics, spanish, public speeking i economics.

Po południu pojechałam z moim host tatą i bratem zobaczyć jezioro Superior i miasto z góry, piękny widok.

Wieczorem Ethan zabrał mnie do swoich przyjaciół na ognisko. Podczas tej końcówki wakacji udało mi się kilka razy wykąpać w jeziorze, spróbować wspinaczki i innych rzeczy w Adventure Zone w Canal Parku,zwiedzić miasto poznać trochę ludzi z mojej szkoły i resztę host rodziny np. podczas caben nad jeziorem w Solon Springs w stanie Wisconsin.

4 września rozpoczęła się szkoła i pomimo tego, że jest ogromna i cieżko mi znaleźć moje klasy a szafka nie jest taka prosta w otwieraniu bardzo mi się tu podoba bo z dnia na dzień poznaje co raz więcej wspaniałych ludzi.